domenica 22 luglio 2012

IN TIMP.....................



Te iubesc                                                                   ....................din cer am ales luna                                                                   ....................................ca nu cumva sa ma pierd.............................................la sud de iubirea noastra....................................dintre ape am ales marea.................ca,atunci cand ne vom pierde in adancuri.....................sa planga deasupra pescarusul iubirii,...................din paduri am ales caprioara...........sa alerge spre tine,..............................sa- ti spuna....sa -mi stingi focul dragostei cu un sarut...............dintre oameni te- am ales pe tine..........................pentru ca numai tu ma poti apara..........de strigatele flamande ale vulturilor ..................*********

Nessun commento:

Posta un commento