mercoledì 25 luglio 2012

7)))......................


















http://www.youtube.com/watch?v=pdVxYK9QJA4&feature=relmfu              25 iulie 2012                         ......................................astazi am fost fffactiva dis de dimineatza))) in timp ce executam tot ce era de executat in aceasta zi m am gandit ,ora11,35 pana la aceasta ora am muncit si m -am gandit ,da m- am gandit ,nu stiu daca voi va ganditzi s au cat ganditi da eu m -am gandit cat am gandit ?.....mult ca trebuie sa gandesc asa am citit eu si bunica mea i mi spunea mereu cand eram mai micutza ,acum sunt mare cat ?.....nu stiu cat de mare m -am facut da sper sa incetez sa ma mai fac mare (vorbesc de corp ) restul gandesc ,ca trebuie sa gandesc sa mi caut gandurile .le gasesc ma opresc ,iar gandesc ,ca am citit si o carte despre ganduri ,mi -a placut ,eu cand gandesc ,gandesc in toate coltzurile -DE ce ne napadesc gandurile????????.......-ele ne pandesc!!!!..........si cum spuneam :am gandit ,gandindu-ma ca trebuie sa gandesc ,cat gandesc ,gandesc  gandindu -ma ,gandind gandindu-l.......................................................................................................................................................................................................................................................................MAriile voastre ,la inceput cand ati citit sigur gandul a fost :-saracaaaaaa are pitici la creier.are da in sfarsit de imagine observatzi piticul!!!! )))).............

Nessun commento:

Posta un commento