domenica 22 luglio 2012

AVEM MOMENTE CAND DORIM SA TREACA timpul mai repede.......



http://www.youtube.com/watch?v=mx79O5Mb7Yc&feature=related                                                          AUGUST:                    -cine e?- eu...................dragostea mea,eu......................in geam plange ploaia                    ........SEPTEMBRIE:-      cine e?-tot eu,dragostea mea..........dragoste mea.....dragostea mea............pe geam se aduna inserarea.........................OCTOMBRIE: tarziu......cine e?.............cine e?......cine e?....din geam,,,,,,,,,,,,)))))calda YUBIREA.................................................(aceaste versuri fragmentate au fost scrise de MIRCEA  MOISE  nu de mine .eu am modificat sfarsitul  pentru ca asa am vrut  si sper ca va  place mai mult)bun ........)))cu sigurantza ...............................................................................pun punct aici cu :''stiu multe dar nu destule''/jean joplin/                               

Nessun commento:

Posta un commento