giovedì 7 febbraio 2013

explicatia

Explicatie                                                                                                                                  si acum intrebare:-cum se explica faptul ca in ultimul timp birerica este cat mai mult atacata ?                                             -A fost atacata inca din vremea lui Hristos ...Dumnezeu a dat TabeleleLegii luiMOISEsi a zis:uite MOISE aici e blestemul ,aici binecuvantare .In guvern  s au strecurat o serie intreaga de insi n credinciosi pentru ca este o coalitie.bunaoara s a pus problema pentru prima data si foarte dezbatuta cand eu inca eram in ROMANIA in scoala si mai ales dupa revolutie aceasta problema a predarii religiei in scoli,un deputat a zis:,,De asta ne arde noua acum''.Exact de cel mai important lucru.                                                                                                                                                                                        CE este rugaciunea?                                                                                                                                                                                               rugaciune este o relatie directa cu creatorul tau  daca relatia nu exista esti pur si simplu un bulgare, care impiedica trecerea daca esti pe drrum SI sigur te va sfarama cineva .                                                                                                                                    voi da o mica sa zic intalnire nu povestioara cu o persoana                                                                                                             -Ce ai facut tu?                                                                                                                                                                                                               direct a spus :ce sa fac am pe cineva care ma incurca in munca de zi cu zi la locul de munca , BON.....si?pai eu am vorbit si cu x si mi a spus ca daca nu am curaj sa i transmit tot ce ma n multumeste o va face persoana x.DE CE?tu nu ai simtul raspunderi sa transmiti!!!NU. zic uite ce. eu cunosc bine ca esti un om bun cunosc relatia ta de munca cu persoana respectiva cunosc vremurile bune si timpul actual  cred ca nu este persoana mai indicata decat tine sa explice ceea ce te irita zi cu zi . da d dar totusi .........ce ?nu mai stii sa te rogi ? ba da ..atunci?.........................la sfarsitul conversatiei a insistat inca o data eu sa transmit ce trebuie sa faca !!!....atat 

Nessun commento:

Posta un commento